maanantai 20. kesäkuuta 2011

Viikon vinkki - imuritus

Hirmusuosittu ja erittäin vakavissaan otettava Niksi-Pirkan hengessä laadittu juttusarja VV jatkuu edelleenkin. Tällä kertaa vinkki koskee jokaisen kotipuuhastelijan arkea.


3. Viikon Vinkki;
Aina kun poraataan seinää, niin jonkun täytyy uhrautua imurin pitäjäksi porakoneen nurkille. Voi miten tylsää. Ei hätää, tästä tylsästä tehtävästä pääsee luistamaan leveällä maalarinteipillä. Teippää imurinletku seinään, niin että putkipää on mahdollisimman lähellä porattavaa kohtaa, muttei kuitenkaan tiellä. Paina imuri päälle, ja anna porakoneen laulaa. Muista olla nopea, ja kun imurin letku pääsee irti teippauksesta, niin nappaa varpaat äkkiä pois alta.

4 kommenttia:

  1. :)

    Mun mielestä tähän voisi yhdistää vielä jotenkin ne sukkahousut...

    VastaaPoista
  2. Mä kyllä niiin kunnioitan sua, kun porailet tuolla lailla itseksesi! Hieno Homma, Nainen!

    Ja sukkahousuvinkkiä odotan minäkin...

    VastaaPoista
  3. Tässä on yksi ongelma; mä en käytä sukkahousuja, niin mulla ei ole niitä vinkkeihin. Tai siis mulla on kahdet sukkahousut, tummemmat kesäjuhliin ja vaaleammat talvijuhliin, molemmat denieriä 15. Niitä ei uhrata :p

    VastaaPoista
  4. Aika mimmi olet! Hyvä vinkki ja huippuhyvä, että osaat porata!

    VastaaPoista

Kiitos ruusuista, risuista ja männynkävyistä; kiva kun Sinä kävit kommentoimassa :)