sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Arvontalaulu raikaa,

on arvonnan aika! Ja perinteisellä lippulappu-arvonnalla mentiin nämä(kin) arpajaiset. Onnelliset voittajat ovat, tatada tata daaa,

 Isot onnittelut Anna ja Koo! :)
Posti kuljettaa teille yllätyspaketit lokakuun puolella, osotteita kyselen sitten s-postitse. 

Kiitos kaikille synttäriarvontaan osallistuneille!! Kerkesikö kukaan vielä kokeilemaan omppupiirakan parhautta? Minä yritän vältellä pari seuraavaa viikkoa kaikkia herkkuja, katotaan mites naisen (ja varsinkin koltun...) käy ;)

5 kommenttia:

  1. OHO!! Kiitos!!
    Mä en ikinä voita mitään, paitsi nyt. =D
    Onnea Annallekkin! =)

    Minä tein omppupiirakkaa.
    Sen jälkeen kun olin erotellut 1/3 osan taikinasta ja sekoittelin piimää, tuo jälkikasvu onnistui sekoittamaan mun ajatukset ja sekaan meni ylimääräinen desi piimää. No,minä kippasin sen erotellun osan taikinaa sekaan ja tein pohjasta vähän paksumman, kuka niitä muruja kaipaa... ;)
    Pilkoin melko reippaasti omenaa päälle ja viimeisenä rahkat.
    Rahkaa olisi saanut olla minun makuuni reippaasi enemmän ja omenat vähän happamampaa lajiketta.
    Piirakasta tuli kuitenkin tosi namia!

    VastaaPoista
  2. siis minä? ohhoh, kävipä tuuri :D onnittelut täältä myös Koolle :D voi vitsi, olipa kiva ylläri, just tällaista piristystä kaipasin aamuun kun tiedossa on kaikkea kivaa (NOT) kuten virastoissa käyntiä... :D

    VastaaPoista
  3. Juurikin sinä Anna, ja sinä Koo :) Hyvä hyvä että löysitte arpajaisten "tulokset", onnittelut molemmille! Ja posti tosiaan kulkee vasta lokakuussa, kyselen teiltä vielä sitten lähempänä koordinaatteja s-postitse ;)

    VastaaPoista
  4. Onnea voittajille! Tein piirakan heti kun löysin ohjeen. Laitoin päälle reilusti omenoita ja pohjaosaa erotellessani jaoin muruseoksen puoliksi. Näin sain hieman paksumman päällisen eikä pohjastakaan tullut liian ohut. Vaniljaakin laitoin hieman lisää (olenhan vanilja-addikti ;) ).

    Hyväähän se piirakka oli ku mikä :) Myös vieraat kehuivat ja monet, jotka eivät makeasta edes piittaa, ottivat lisää =) Eli oli erittäin onnistunut. Kiitos vielä ohjeesta!

    T. Anonyymiksi jäänyt anonyymi =)

    VastaaPoista
  5. Voi kun kiva kuulla anonyymi Anonyymi! :) Alkuperäisessä ohjeessa taitaa olla juurikin noin että puolet ja puolet, meillä päällinen on muokkautunut 1/3osaan, enkä kyllä oikeastaan edes tiedä että miksi :) Ehkä siksi että se pienempikin osa murusta riittää, mene ja tiedä. Mutta hauskaa että muutkin ovat huomanneet piirakan herkullisuuden, kiva kiva! :))

    VastaaPoista

Kiitos ruusuista, risuista ja männynkävyistä; kiva kun Sinä kävit kommentoimassa :)