lauantai 12. syyskuuta 2009

Ihanuuksia, punaista kylppäriin

Etsiskelen tosiaan kaikkea punaista kylppäriini. Punaisen värin sain yli 30vuotta vanhasta metallisestalääkekaapista, mikä on seurannut minua kantakodista lähtiessäni. Se on aivan ihana! Ja kerrankin tarpeeksi iso lääkekaappi kaikille pulloillekin. Siitä lisää joskus myöhemmin.
Tampereella, Aleksanterinkadulla on aivan ihana sisustusliike Surprise Me. Jo vuoden verran olen hakenut sieltä tuparilahjoiksi aivan ihastuttavia kylpyankkoja, ja toki muutenkin kaikkea ällöttävän ihanaa kitschiä on sieltä tarttunut matkaan. Enimmäkseen kylläkin lahjoiksi, mutta jotakin myös itselle.



Viimeksi poiketessani löysin tämän ihanan "lääkeboxin" aijemmin ostamani kylpyankan kaveriksi. Oikeita hyvänmielen tuotteita, väkisin alkaa hymyillyttämään :)

3 kommenttia:

  1. Toi ankka ja lääkeboxi on kuin samasta paketista!

    VastaaPoista
  2. Järkkäilijä arvostaa boksilöytöä! =) Sitten vielä kun puuhaat laatikon sisälle tukevasta pahvista sellaiset "jakajat", niin saat omat lokerot ei lääkkeille. Näin jossain blogossa idiksen, heh.

    VastaaPoista
  3. Gröhöm, tossa boxissa on ne välilokerot valmiina, se oli yks syy miksi mä "sain" sen ostaa ;))
    Ja lääkkeet mulla on kylläkin lääkekaapissa, tuosta aattelin apua bad hair day-meininkiin. Tosin, mulla on niiiiin paljon hiusjuttuja että ei ne mahu tonne, niin kuin kaikkea muutakin :D

    VastaaPoista

Kiitos ruusuista, risuista ja männynkävyistä; kiva kun Sinä kävit kommentoimassa :)